Proses Tempahan

Borang Tempahan
Rekabentuk / Artwork
  • Anda akan menerima rekabentuk / sampel kad dalam masa 7 hari waktu bekerja (tidak termasuk hari Sabtu, Ahad dan Cuti Am).
Semakan Rekabentuk
  • Anda perlu menyemak rekabentuk yang telah kami kirimkan kepada anda.
  • Segala pindaan perlulah di e-mailkan kepada pihak kami bertujuan merekodkan data tersebut.
  • Sebarang perubahan melalui telefon tidak akan dilayan. 
  • Setiap pindaan hanya boleh dibuat sebanyak dua (2) kali sahaja.
  • Anda perlulah menyemak rekabentuk dengan teliti. Phak kami tidak akan bertanggungjawab diatas kesilapan yang anda tidak sedari. 
Pengesahan Rekabentuk dan Bayaran Deposit 50%
  • Setelah pindaan selesai dibuat, anda perlu membuat pembayaran sebanyak 50% dari jumlah keseluruhan kad bermaksud anda telah bersetuju untuk pihak kami mencetak kad.
  • Pembayaran hendaklah dibuat ke dalam akaun :-
Maybank : 154026059134 (RITA MD NAWI).
  • Sila emailkan slip pembayaran kepada pihak kami. Pastikan anda tulis nama pengantin, tarikh dan masa pembayaran dibuat.
  • Maklumkan kepada pihak kami tentang pembayaran tersebut melalui SMS atau email.
Proses Pencetakan
  • Setelah persetujuan dan pembayaran telah dibuat, pihak kami akan mula mencetak kad anda. 
  • Tempoh percetakan akan mengambil masa 18 hari bekerja.
  • Pihak kami akan menghubungi anda setelah kad siap dicetak untuk proses penghantaran.
Bayaran Terakhir
  • Sila buat pembayaran terakhir sebelum kami membuat penghantaran kad anda.
Kad Siap

Terima kasih.