Borang Tempahan
- Isi butiran anda pada Borang Tempahan dan e-mailkan kepada kami di alamat sinarrizta@gmail.com.
Rekabentuk / Artwork
- Anda akan menerima rekabentuk / sampel kad dalam masa 7 hari waktu bekerja (tidak termasuk hari Sabtu, Ahad dan Cuti Am).
Semakan Rekabentuk
- Anda perlu menyemak rekabentuk yang telah kami kirimkan kepada anda.
- Segala pindaan perlulah di e-mailkan kepada pihak kami bertujuan merekodkan data tersebut.
- Sebarang perubahan melalui telefon tidak akan dilayan.
- Setiap pindaan hanya boleh dibuat sebanyak dua (2) kali sahaja.
- Anda perlulah menyemak rekabentuk dengan teliti. Phak kami tidak akan bertanggungjawab diatas kesilapan yang anda tidak sedari.
Pengesahan Rekabentuk dan Bayaran Deposit 50%
- Setelah pindaan selesai dibuat, anda perlu membuat pembayaran sebanyak 50% dari jumlah keseluruhan kad bermaksud anda telah bersetuju untuk pihak kami mencetak kad.
- Pembayaran hendaklah dibuat ke dalam akaun :-
Maybank : 154026059134 (RITA MD NAWI).
- Sila emailkan slip pembayaran kepada pihak kami. Pastikan anda tulis nama pengantin, tarikh dan masa pembayaran dibuat.
- Maklumkan kepada pihak kami tentang pembayaran tersebut melalui SMS atau email.
Proses Pencetakan
- Setelah persetujuan dan pembayaran telah dibuat, pihak kami akan mula mencetak kad anda.
- Tempoh percetakan akan mengambil masa 18 hari bekerja.
- Pihak kami akan menghubungi anda setelah kad siap dicetak untuk proses penghantaran.
Bayaran Terakhir
- Sila buat pembayaran terakhir sebelum kami membuat penghantaran kad anda.
Kad Siap
Terima kasih.